Ügyfél: Meddig nem lesz áram? ÜI: Sajnos karbantartás van 8-12-ig. Ügyfél: A francba! Nem tudok még TV-t sem nézni! Hát akkor iszok egy felest, mert ezt már nem bírom!!!
Ügyfél: Hibát szeretnék bejelenteni. Elromlott a kismegszakító. ÜI: (Felveszi az adatokat) A kaputelefonon milyen név szerepel? Ügyfél: Csődörök. ÜI: ??? Ez egy cég? Ügyfél: Nem. Négyen vagyunk egyetemisták és béreljük a lakást.
Ügyfél: Nincs áram az egész környéken. ÜI: Tudunk róla, már úton vannak a szerelőink. Ügyfél: Meg tudná mondani hogy az egész települést érinti-e, mert ha nem akkor lemegyek a kocsmába és iszok egy sört addig.
Ügyfél (Nő): Amikor hazamentem, nem volt áram a lakásomban, le volt plombálva a mérőm én leszedtem és visszakapcsoltam. ÜI: Tartozás miatt lett kikapcsolva, be kell menni az ügyfélszolgálati irodába intézni a visszakapcsolást, és sok szerencsét kívánok, mert a plombalevétel miatt meg fogják büntetni. Ügyfél: Az engem nem érdekel, mert van papírom, hogy elmebeteg vagyok. ÜI: ???
Ügyfél (nénike): Nem jók a számláim. ÜI: Miért? Ügyfél: Mert itt vannak előttem és mindegyiken más a teljesítés időpontja. Az sem igaz, hogy vásároltam volna. Valaki felhasználta a számlámat, arra vásárolt. Nézzen utána! ÜI: Miből gondolja? Ügyfél: Számlámon szerepel a bankszámlaszámom, pedig azt nem adtam meg csak maguknak.
Ügyfél: Szeretném bejelenteni, hogy nincs áram a lakásomban. ÜI: Nevet, címet kérek szépen! Ügyfél: A mérő nem az én nevemen van. ÜI: Az nem baj, nekem Ön tökéletesen megfelel. Ügyfél: Ez remek. Nem lehetne ezt írásban, mert akkor a feleségemnek is megmutatnám. |